torsdag 3. november 2016

Two Christmas Cards

Hello!

Today I will show you two different Christmas cards made with the same stamp. The same idea but with different papers and colors so they will become quite different anyway.
This is a simple way to add variety when you need to make many cards with the same touch.


I dag bjuder jag på två julkort med samma stämpel på. Samma ide' men med olika papper och färger så blir dom rätt så olika ändå.
Det är ett enkelt sätt att få variation när du ska göra många kort med samma känsla.


The design with  the bauble is an old stamp from Reprint and I still love it .
My bauble is heat embossed with white embossing powder.
And the "God Jul" stamp on the kraft and white colored card is from kaboks, is'nt it awesome!!?
The other more swirly Merry Christmas stamp is from Lawn Fawn and it is one of my big favorites.
My kraft colored card base have I been punched out from a rectangular die with cross stitching, also from Lawn Fawn.
The red color of the second card is a burgundy color mist from Prima Marketing that I just "smooshed" gently over my embossed motif.
I applied mist on a piece of plastic and "smooshed" it until I was satisfied.

Motivet med julgranskulan är en gammal stämpel från Reprint och jag älskar den fortfarande.
Julgranskulan är varm embossad i vitt embossing pulver.
God Jul stämpeln på det kraft och vitfärgade kortet är från kaboks, visst är den underbar!!?
Den andra mer snirkliga Merry Christmas stämpeln är från Lawn Fawn och är en stor favorit.
Min kraftfärgade kortbas har jag stansat ut med en rektangulär die med korsstygn också den från Lawn Fawn.
Den röda färgen på det andra kortet är en vinröd colormist från Prima Marketing som jag bara "smooshat" dit lite försiktigt över mitt embossade motiv.
Jag applicerade mist på en bit plastficka och "smooshade" tills jag var nöjd.




Many thanks for today I'll see you soon again!

Tusen tack för i dag, vi ses snart igen!

Anna xo


2 kommentarer: